mandag 28. juni 2010

Belysning

Nå er det lenge siden jeg har blogga. 2 kjøkken er tegnet, jobb og andre sommerlige ting har stått på timeplanen, og da har blogginga blitt satt litt til side. Men nå er jeg her igjen og skal prøve å oppdatere litt oftere.:)


Jeg lurer fælt på hvor det blir av den varme sommeren som vi bruker å ha her i sør. Jeg er skikkelig skuffa. I fjor på denne tiden hadde jeg vært på stranden maaaange ganger. Men det har det ikke blitt noe av i år.. Trenger sol nå, altså!

Lampa som er vist her henger på kjøkkenet mitt. Jeg ønska meg den til jul og fikk den av pappa. Nå har jeg hatt den en stund... (7 mnd), og har nå funnet en annen lampe jeg har så lyst på.. Går det virkelig ann? Kanskje jeg må slutte å se på alt det fine rundt omkring? Uansett, så vil jeg ikke kvitte meg med perlemorslampa mi. Den skal nok få et nytt rom å henge i når noen andre tar over taket på kjøkkenet mitt;)
Jeg har funnet en industrilampe som så gjerne skulle hengt over kjøkkenbordet mitt.. Lampen fant jeg på Landromantikk i Tønsberg. Her har de mye flott:) Dere burde absolutt ta en titt. Både interiør og klær.

Nå er det ikke lenge til det er ferie. Det skal bli så godt! Slottsfjellfestivalen, sommerland i Bø og Kaptein Sabeltann er noe av det som er på lista mi for i sommer. Og det er ikke umulig at det blir en tur til det store utland:) Hva er deres ferieplaner da?

Håper dere har hatt en fin helg og at uka blir like fin!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar