søndag 6. juni 2010

Sommertid

Nå tror jeg at jeg kan si at sommeren endelig er i gang!!! Det er så herlig:) Og i varmen er det jo godt å kunne kjøle seg ned litt. Jeg syns det er så godt med appelsin og isbiter i vannet. Det blir så frisk og god smak. Og så ser det jo veldig lekkert ut også.
Idag har halve nabolaget vært i hagen min og løpt gjennom vannsprederen. Mye hyl og skrik... vannet er jo ikke akkurat varmt. Men barna koser seg de:) Moro er det!
Jeg og venninna mi, Linda, har bare sløva på terrassen og slikka sol. (Jeg fikk klipt plen før hun kom da, så litt hagearbeid ble det). Snart kommer min kjære mor. Hun skal hjelpe meg med et blomsterbed som jeg skal fjerne. 

Når jeg får interiørbladene i posten og ser gjennom dem får jeg såååå lyst å gjøre alt mulig både inne og ute. Og nå er det jo utetid, og da er det jo fint om det ser ordentlig ut ute også. Så jeg må nok legge en plan på hva jeg skal gjøre med hagen min..:) Jeg har tenkt å lage noen hyller og henge opp på veggen over spisebordet ute. Og noen lys og blomster gjør det jo veldig flott:)




Nå skal jeg lage søndagsmiddagen og etterpå kose litt med lillemor før vi skal ut igjen.
Ønsker dere alle en fin søndag!

Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar