torsdag 10. juni 2010


Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten.
Jeg setter merker over alt
og gjør deg ganske sliten.

Men hver dag blir jeg større
ja, en dag blir jeg stor,
og alle mine avtrykk 
blir til svake spor.

Her er mitt lille avtrykk,
så du kan huske og forstå,
hvor søte hender jeg hadde
den gangen de var små.

Dette diktet syns jeg er så utrolig fint. Jeg ble rørt da jeg fikk det av litamor i julegave med hennes fingeravtrykk på. Hun vokser fort og hun er ikke så lita mer. Hun er 5 år, og om 1 år er det skolestart. Det blir rart. Pynte seg og gå med kjoler er stor stas. Som dere ser på bildet over, så tar hun på negellakken selv. Jeg er noe imponert over at hun ikke griser mer. Veeeeldig nøye!!! :)

Idag har det vært sommerfest i barnehagen. Koselig! Nå skal jeg pakke sekken til snuppa mi. I morgen reiser hun til Sortland og skal være en uke. SAVNER henner allerede..!

KLEM
STINA


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar