fredag 4. juni 2010




Kista mi er endelig kommet hjem til huset mitt.. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med den. Male eller ta av malingen for å få frem det gamle treverket. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med den? Jeg må hvertfall få av malingen på hengslene.. Da blir den nok penere.
Kista mi er det min oldefar som har laget. Det er veldig gøy å ta vare på ting som hører til familien. Kista bærer preg av at den er gammel. Kista med sjel i <3

Etter å ha stått med malekosten hele dagen kjenner jeg det skal bli godt med helg. Sliten og trøtt. Da er det godt å bare kose seg meg gullungen min:) I ettermiddag har vi grilla kylling og hatt jordbær med fløte til dessert. Nam.. 
Sommeren er virkelig godt for hjerte!!
Resten av helgen går nok til å stelle litt i den forvokste hagen min. Den trenger sårt litt stell.
Jeg må nok en tur på plantasjen og handle litt for å fylle opp blomsterbeddene mine. Nå er det bare sånt som man ikke ønsker i beddene... ugress :( Ikke så vakkert...!

Jeg ønsker dere en fabelaktig helg sammen med de dere er glade i:)

Klem fra Stina

4 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for å få frem treverket, og så sette den inn med olje eller møbelvoks =) Blir spennende å se hva som gjemmer seg under malingen!

    SvarSlett
  2. Trur nok at æ må ta en tur på byggmakker å kjøp fjerning.. Trur du den blir fin da?

    SvarSlett
  3. Ja, jeg tror den blir kjempe fin! =) Ønsker meg også en sånn kiste!

    SvarSlett
  4. Jeg tror det kommer litt an på hvor fint treverket under er, men ville prøvd å fått det frem først for å sett hvordan det faktisk ser ut. Lettere det enn å gjøre det i motsatt rekkefølge ;)
    Personlig ville jeg sikkert malt den hvit, men jeg eeeeeelsker hvit da. Den blir nok uansett veldig fin, og spesielt siden den er noe du har arvet :)

    http://thelifeofmarlen.blogspot.com/

    SvarSlett