onsdag 15. juni 2011

Full planlegging

Jeg er i full planlegging av mitt nye bad. Det er jo et hav av ting å velge mellom, og jeg har en indre konflikt med meg selv om hva jeg skal velge. Men etter MYE om og men, har jeg kommet frem til noen produkter som jeg skal ha. 
Her er noen av dem:


Mora servantbatteri



Mora MMIX Shower Kit


Baderomsmøbler fra IKEA


Vegghengt toalett fra ifö 

Fliser fra Fagflis


Maling fra Sens - Kjerne


Siden fellesferien starter nå snart har dem ikke mulighet til å begynne nå. Men 8. AUGUST starter dem med badet mitt. JIPPI!!!! Jeg kan nesten ikke vente. Det skal bli en drøm! Jeg hater virkelig badet mitt slik det ser ut idag. Upraktisk og FÆLT. 
Jeg gleder meg til:
  • vegghengt toalett (lettere å holde rent)
  • dusjdører som kan slåes inn (slipper det forferdelige dusjforhenget)
  • skapplass
  • nytt og fint speil
  • funksjonell baderomsinnredning 
  • og ikke minst, et PEEEENT bad uten sjell og andre sjødyr på veggen


Siden alt skal rives snart har jeg tatt frem en tusj, så hvis noen har noen dikt eller rim eller bare en liten hilsen, så kan dem få skrive det ned på veggen min. Dette var noe min kjære datter syns var veldig moro:)
Jeg skvatt litt da jeg kom inn på badet istad. Lillemor hadde tegna et stort hodet rett over toalette. Hehe.. merkelig sak som så på meg i speilet;)

Dette blir GØY!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar