fredag 12. mars 2010

Jason Brooks




Bildene fra Jason Brooks syns jeg er kjempekule:) Ønsker meg noen av disse på veggen. Men akkurat nå har jeg ikke plass og må kanskje bytte ut noe av det som jeg allerede har på veggene. Men en dag kanskje...:) Gå inn på Folio Art og ta en titt på de forskjellige bildene som er der. 

Idag er det sannelig fredag igjen. Og helgen startet jammen meg bra. Idag fikk jeg et flakslodd på jobben. Og jeg som aldri vinner på noe, vant 1000 kr idag. Det hjelper på humøret det:))) Flaks!
 I kveld blir det kino. Alice In Wonderland i 3D. Har aldri sett film i 3D, så det gleder jeg meg til. Men gleder meg aller mest til å se Jonny Depp. Han er en genial skuespiller og ikke så aller værst å se på heller;)) Filmen må jo bare være bra!
Ellers i helgen blir det full avslappning sammen med mammas beste gull. Og så er det jo så deilig å være ut nå om dagen. Sola skinner, fuglene kvitrer og kanskje man får noen søte fregner på nesa oxo:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar