fredag 14. mai 2010

Hus til store og små



Jeg har så lyst å ordne meg et fuglehus til alle de søte små som kvitrer så fint om morgen utenfor vinduet mitt. Syns disse var så søte. Det kan da ikke være så vanskelig å lage selv. Det er bare det å få ut finger´n og gjøre det, eller?! Er ikke det litt koselig da?

Jeg gleder meg veldig til lørdag jeg, for da kommer det noen gullfunn fra mormor og morfars loft. En gammel "Amerika-kiste" som min oldefar har laget. De hadde en plan om å reise til Amerika og da lagde han en kiste til å ha med seg tingene sine i. De dro aldri da.. Og nå skal jeg få den kista i min leilighet. "Tønsberg-kista".  LYKKE! Bilder kommer. Mulig jeg må gi den et strøk med maling. Jeg må se litt på det altså.
Jeg fant også to stoler som min oldefar har laget. Disse blir også mine. De er så flotte og spesielle. Blir ordentlig gøy å få dem! Bilder av dem kommer også..:)))) 
Nå er det bare 1 dag og 2 netter til de kommer.. Weeeeeeeeee.....

Det er slettes ikke dumt å være hjemme i nord på ferie. Og nå skal jeg snart reise opp igjen og kanskje jeg kan snoke litt mere rundt omkring etter flere skatter.
=)

Klem fra meg som snart skal på skattejakt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar