søndag 4. april 2010

Rått med betong






                                  Bilder fra Villa Collection

Her er jeg igjen etter å ha vært litt sløv med bloggen min. Trege meg.. Skjerpings!!!
Idag er det jo så deilig påskevær, så jeg burde vel egentlig vært ute i sola og kost meg. Men litt blogging først og sola etterpå;)
Det er jo påskeferie, så da kan man jo nyte late dager i morgenkåpe i sofaen og en kopp te:) Herlig!!
Og jammen så jeg ikke årets først sommerfugl flakse foran vinduet i stua mi. Et sikkert vårtegn er det..

Og når jeg nå sitter her på mac´en min, så finner jeg jo selvfølgelig fristende bilder rundt omkring på nettet.
 Jeg skal pusse opp badet mitt etterhvert. Og da har jeg så lyst å bruke betong, men vet ikke hvor lett det er å få til. Jeg syns det er så lekkert. Se da bare på disse bildene. Lekkert eller?:) De inspirerer meg veldig!! Så jeg tror nok jeg må forhøre meg litt rundt omkring om hvordan muligheter jeg har. 

Jeg håper dere alle har en super påske og nyter de siste påskedagene som er igjen. Det skal jeg hvertfall!

P.S. Kom påskeharen til deg?

2 kommentarer:

  1. Påskeharen var selvfølgelig innom å la igjen noen spor i påskeegget mitt, men som nå er borte;) tihii..håper dere yndlingsjentene mine har kost dere i påsken, det har jeg, vært på lange skiturer med appelsin og kvikklunsj i sekken, og jammen har jeg fått noen ekstra fregner i ansiktet;) Brun har jeg også blitt;)

    stoor påskeklem;)

    SvarSlett
  2. Betong er skikkelig stilig. Spesielt når det er blandet med en gammeldags (kanskje fransk) stil.Ha en flott påske du også.

    Klem Madelen

    SvarSlett