mandag 12. juli 2010

Havet





Her kunne jeg bodd. Lett!!! Kanskje ikke så barnevennlig da. Sende barna ut med redningsvest og jeg med klump i halsen. Neida;)
 En fin hytte eller sommerhus er det hvertfall. Tenk å sitte ute her om kveldene med et glass med noe hvitt i og jordbær på strå. En liten radio med sommersanger på og et koseteppe rundt beina. Drømmer veldig nå, kjenner jeg:) Jeg lengter etter havet.
 I nord er jeg vant til å se havet omtrent over alt hvor jeg går. Nå bor jeg uten havutsikt og det syns jeg er litt trist egentlig. Den dagen jeg skal bygge/kjøpe nytt hus, vil jeg ha utsikt over havet. Da blir det lykke!:)

Nå koser jeg meg ute på terrassen med en pæresider, mac´en min på fanget og et teppe surret rundt beina.. Det er fint det også, selv uten havet. Sommeren er virkelig min årstid:)

Ønsker dere en fin mandag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar